MESA
- Ten unha superficie rectangular, na cal os laterais superiores non forman parte da superficie de xogo.
- Será de color oscuro, uniforme e mate, con unha línea lateral blanca e unha línea de fondo blanca de 2 cm de anchura.
- A superficie de xogo está dividida por unha rede limitando os campos.
- En dobres, cada campo está dividido por unha rede e a línea do medio pertence ao lado dereito de cada campo.
PELOTA
- Será de celuloide ou calquer material plástico.
- Color mate, laranxa ou branca.
RAQUETA
- Pode ser de calquer tamaño, peso pero a folla debe ser fina e ríxida.
- A superficie do recubrimiento dos lados da folla, ou a dun lado, será mate, negro por un lado e dun color luminoso (vermello normalmente) claramente diferenciable do negro e do color da pelota, polo outro.
- O recubrimento da raqueta será usado sen requerir dun tratamento químico ou físico.
SERVIZO
- Comezará no momento que a pelota descanse na palma da man do servidor á vista do contrario.
- Deberá impulsarse arriba sen ningún efecto e posteriormente golpear de maneira que toque o primeiro.
- Non estará escondida a bola aos contrincantes, compañeiro nin árbitro.
- Debe ser claro e correcto xa que calquer dúbida do árbitro será en primeiro aviso para repetir servizo, se é reiterado será incorrecto.
ORDE DE XOGO
- En individuales, o servidor efectúa o saque, o contrincante recibe e a partir de ahí farán devolucións alternativas.
- En dobres, o sacador efectúa o servizo, o contrincante situado en diagonal recibe, e, posteriormente o compañeiro do servidor fai devolución, depois o compañeiro do receptor outra... asi ate lograr punto de partido.
ANULACIÓN
- Se no servizo a pelota toca rede.
- Se o servizo se realiza cando o receptor non está preparado.
- Se o árbitro interrumpe o xogo.
XOGO
- Gana o xogador - parella que alcance os 11 puntos excepto se empatan a 10 puntos. Neste caso gañará aquel que obteña 2 puntos de diferencia.
ORDE DE SERVIZO, RECEPCIÓN E LADOS
- A orde inicial do servizo é mediante un sorteo. O gañador elixe recibir ou servir primeiro, ou o lado de campo.
- Despois de que o xogador gañador elixa, o outro xogador pode elexir a opción restante.
- En dobles, a parella que elixa, vai escoller quen dos dous o fai en primeiro lugar.
- En dobles, o primeiro xogador que reciba será servidor e o compañeiro do receptor será servidor.
- O xogador que comece o xogo nun lado da mesa, comezará o seguinte xogo no outro lado da mesa.
ERROS NA ORDE DE SERVIZO, RECEPCIÓN OU LADOS
- Se un xogador sirve ou recibe fóra de turno e o árbitro dase conta, o xogo seguirá da forma correspondente.
- Se os xogadores non cambian de lado de maneira correcta, o árbitro ao darse conta os cambia e prosigue o xogo.
- EN TODO CASO, todos os puntos conseguidos antes de advertirse un erro serán válidos.
No hay comentarios:
Publicar un comentario